Kalendarze książkowe jak również notesy a5 – dlaczego warto je mieć?
Kalendarze książkowe i notesy to nowoczesna, skuteczna i całkiem tania reklama. Można wykonać je i wykończyć na wiele różnych sposobów. Do tego na ich powierzchni umieścić rozmaite firmowe oznaczenia. Powodów do ich zakupu jest jeszcze więcej.
Kalendarze książkowe – zalety
Odpowiednio wykonany kalendarz książkowy buduje rozpoznawalność marki oraz lojalność wśród klientów. O jego zaletach można wypowiadać się niemal w nieskończoność. Kalendarz książkowy z logo jest skutecznym narzędziem marketingowym. Między innymi dlatego, że jest używany każdego dnia i dobrze widoczny także dla otoczenia. W oczy odbiorców rzucają się firmowe oznaczenia, takie jak logo, czy inne znaki, w tym też hasła reklamowe. Na kalendarzu mogą pojawić się także najważniejsze informacje dotyczące firmy – dane kontaktowe, a także szczegóły dotyczące kolejnych nadchodzących wydarzeń z udziałem firmy. Ciekawie wykonany kalendarz każdy przyjmuje chętnie i równie chętnie z niego korzysta. Dlatego decydując się na złożenie zamówienia na kalendarze, trzeba koniecznie zwrócić uwagę na sposób ich wykonania i wykończenia, by przedmiot ten wzbudzał jak największe zainteresowanie.
Trzeba jednocześnie podkreślić, że kalendarze reklamowe są atrakcyjne cenowo. Są dowodem na to, że tania reklama też może być skuteczna. Wystarczy tylko raz dobrze wykonać projekt, aby móc później drukować kalendarze w oczekiwanych ilościach i te egzemplarze powielać. Warto jednocześnie dodać, że decydując się na większą ilość kalendarzy, cena jednostkowa tego produktu znacznie spada. Można więc w ten sposób zaoszczędzić. Cena jest jeszcze niższa, gdy zainteresowany kalendarzami, zamawia je dużo wcześniej przed końcem roku. W tym czasie usługi druku kalendarzy i projektu również, są zdecydowanie tańsze.
Chcąc zlecić kalendarz firmowy, trzeba koniecznie udać się do producenta, ale nie przypadkowego. Ważne jest, by upewnić się, że producent kalendarzy książkowych faktycznie oferuje organizery wysokiej jakości. Należy wybrać producenta, który będzie w stanie wykonać kalendarz według konkretnej specyfikacji i wymaganiami dotyczącymi logo. Musi to być koniecznie firma z wieloletnim doświadczeniem w branży, która niekoniecznie oferuje tanie kalendarze, ale na pewno trwałe i atrakcyjne wizualnie. Oczywiście warto porównać oferty kilku producentów, zwracając jednocześnie uwagę na ceny, ale to jakością kalendarzy trzeba się kierować. Produkcja kalendarzy książkowych nie jest łatwym i krótkotrwałym procesem. Nie każdy się do tego nadaje. Trzeba więc wybrać firmę, która ma wiedzę, doświadczenie i profesjonalny park maszynowy stwarzający duże możliwości w zakresie produkcji kalendarzy.
Notesy reklamowe – korzyści wynikające z ich posiadania
Notesy reklamowe podobnie jak kalendarze, mają wiele zalet. Jedną z nich jest przystępna cena. Ale na pewno nie tylko z tego powodu warto w nie inwestować. Kupujący zauważają w nich dużo więcej korzyści.
Notesy firmowe mogą być używane przez pracowników firmy do zapisywania ważnych notatek i informacji. Pracownicy zabierają je w różne miejsca, na konferencje, szkolenia, kursy i spotkania biznesowe. Czasem korzystają z nich w życiu prywatnym. Tym sposobem docierają do różnych osób i w ten właśnie sposób reklamują firmę. Gadżety te przyciągają uwagę firmowym logo widocznym na oprawie kalendarza albo też atrakcyjną grafiką, kojarzącą się z daną marką czy firmą.
Firmowe notesy z logo są skuteczną reklamą ze względu na ich użyteczność. Wykorzystuje się je do planowania swoich obowiązków, ważnych informacji, adresów itd. Są na tyle praktycznym gadżetem, iż chętnie nosi się go przy sobie praktycznie cały czas i wszędzie. Tam, gdzie się pojawiają, tam reklamują firmę. To sprowadza się do jednego. Notes a5 firmowy musi być wykonany w taki sposób, aby skutecznie przykuwał uwagę otoczenia i jednocześnie kreował pozytywny wizerunek firmy.
Zamawiając notes w skórzanej oprawie, z grawerem, logo na oprawie, wstążką wewnątrz, można uzyskać przedmiot, który w sposób szczególny będzie promował firmę. A możliwości wykończenia notesów są ogromne.
Tak naprawdę samo posiadanie kalendarzy i notesów, a do tego rozdawanie tych przedmiotów pracownikom, obecnym i potencjalnym klientom, stawia firmę w pozytywnym świetle. Taka firma uchodzi za profesjonalną i nowoczesną.